Äntligen städning!

Idag har vi faktiskt fått lite gjort här i huset. Och det var då verkligen på tiden!
Dammsugit och skurat har grabbarna gjort, och jag har fixat disken och småplockat lite och så tvättat monsterhögen med kläder. Suck. Så SKÖNT att ha en egen tvättstuga. I vanliga fall brukar jag ju tvätta i tid och otid, men allt kommer som i olag när man är ledig. Måste bli skärpning nu.

Vädret har inte varit särskilt roligt idag, men inget regn i alla fall så tvätten har fått hänga ute.
Helt underbart!

Fast mina stackars blommor är nog glada över lite mildare väder. Många hade börjat torka ut, fastän vi har vattnat ordentligt. Men jag skulle inte direkt klaga om solen kommer tillbaka och det blir 20 grader i skuggan igen...

  

  


Kommentarer
Postat av: teddy

Här har det också varit städdag.Duktiga dina grabber är som hjälper till :)

2009-07-02 @ 20:46:40
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback