Bilder från igår

Igår var vi mest hemma hos mommo. Roger hjälpte till med grunden och satt mest inne i grävmaskinen, och jag och Adde satt inomhus och terrade mommo.
Vi hamnade på stan en sväng också. Hittade inget, som vanligt, men ganska skoj ändå.

Adrian träffade på en av sina bästisar, Wilhelm, och de busade på ordentligt.
Fick knappt hem dem, och när Wilhelms pappa Niklas knallade för att hämta dem försökte de gömma sig i en buske.



Adrian valde förresten sin outfit alldeles själv igår.
Då kan det se ut såhär:



Adrian fick även gå till frisör-mommo igår. Det var på tiden!
Det var under mycket tårar och tandagnissel som hans underbara lockar föll, men han blev jättefin såklart!
Och han blev förtjust själv också, och speglade sig ett otal gånger. Han tycker att han ser ut som sin morbror och det är ju jättecoolt förstås!

       

På kvällen blev det att äta en massa slisk (jag vet, jag är en dålig människa) och kolla film.
Mitt förslag (American Pie: The Wedding) föll inte Roger i smaken, så vi tittade på The Holiday. En riktigt bra film faktiskt.

En bit tårta råkade nog också slinka ner...



Idag vet jag inte vad som händer. Roger ska åka till mommo och fortsätta leka i sandlådan. Får se om jag och Adrian hänger på eller om vi hittar på något annat. Vad nu det skulle vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback