Gabriel!

Jag blev klar med städningen av hela huset. Och innan gästerna anlände!
Däremot hann jag inte duscha innan de stack in sina nunor genom dörren, och såklart skulle de kramas.
De överlevde, som tur var.

Vi är alla lite småkära i Gabriel. Adrian är helt fascinerad av sin "kasin". Det är ju inte varje dag man får träffa sin bebiskusin!
Roger hade Gabriel i famnen en stund efter middagen, och sa då att man blir ju lite sugen på att skaffa en till.
Då kräktes Gabriel på hans hand och på hans byxor. Hehe.
Jag trodde jag skulle bli lite bebissugen jag med, men nä. Bebisar är underbara, men det räcker att gosa med andras...
Tills vidare i alla fall. Man ska aldrig säga aldrig. En vacker dag kanske jag blir slagen i skallen och glömmer bort allt det jobbiga med barn.

Hoppas det blir lika bra väder imorgon som det har varit idag! Då blir jag glad.
Nu ska jag dricka upp min cider, och ta några klunkar åt Lotta också ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Perfekt att du tar några klunkar för mig också :)

2009-07-20 @ 23:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback