Gud hör bön, haha

Adrian ville vakna 4.51 idag. Han kom över till min säng och så småpratade vi en stund. Eller han pratade, jag halvsov och hummade mest. Sen lyssnade vi på när Roger tassade iväg till jobbet och sen somnade vi om båda två.

Sen ville han vakna vid 7-tiden. Det ville inte jag, och för ovanlighetens skull så hörde gud bön och grabben somnade om återigen.
Klockan 10.15 ungefär vaknade vi sen! Herrejösses. Det var den dygnsvändningen det. Men vafan - vi är ju lediga! Och nåt lyx måste man ju kosta på sig när det är mulet och 8 grader ute. Blä. Kan inte sommaren komma tillbaka snart?!

Annars har vi inte gjort ett endaste nåt idag. Mamma och brorsan har varit på besök, och vi har druckit te och ätit äppelpaj. Inte helt dumt måste jag säga.
Eller jo, tvättat har jag gjort idag. Hur mycket smutsiga kläder kan man ha egentligen?

Spännande va?

Gjorde ett test på Facebook nyss. "Hur många ord kan du?" eller nåt sånt. Såklart blev jag ordnörd!
Detta ord var inte med i testet, men dagens ord är: trynemjöl.
Bara för att det låter så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback