Meningslös dag

Imorgon åker vi.
Det är planen i alla fall, sen om det verkligen blir så - ja, det vette fåglarna. Hur dom vet, det vet inte jag.

Skulle så stort städa huset, handla, städa bilen och packa idag. Meeen...

Städat huset - jag har plockat lite disk, räknas det?
Handlat - nej, jag skaaaa...
Städat bilen - check! roger har städat den och jag har tvättat den
Packat - inte det heller

Och just ja, vi har inte ens ätit middag ännu.

Nåja, det är inte så mycket att städa ändå. Inte att handla heller. Packa hinner jag göra imorgon, jag har ju min lista så det går fort. Men middag kanske man borde fixa, klockan är ju ganska mycket...

Stefan och Pontus har varit förbi två gånger idag.
Jag har lekt lite med grabbarna (de tittade storögt på medan jag tvättade bilen) och haft roligt medan gubbarna har försökt laga Stefans dator. Jag kan tänka mig att det roligare att sparka boll faktiskt.

Nä, usch, vilken meningslös dag. Jag vill åka.
Hoppas vi hinner födelsedagsfika innan avresan. Det hade varit najs - jag har aldrig ätit barbapapatårta förut ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback