Mitt lilla E.M.D-fan

Idag vaknade Adrian redan 8.30. Jag är inte van vid så tidiga morgnar, hehe. Första morgonen på länge som jag lagt mig i soffan, slagit på en film och sen legat och blundat en stund. Skönt och välbehövligt, men lite tråkigt att "sova" bort hela morgonen.

Jag försöker samla kraft till att gå och duscha, och sedan fortsätter Operation städning, i vanlig ordning.
Badrum och toaletter idag. Sen är det bara lite småplock och sånt kvar, och sen är jag nog klaaar!

Adrian älskar E.M.D och hela morgonen har jag tvingats lyssna på någon remix av "Baby Goodbye".

- När jag blir lika stor som Baby Goodbye-killarna ska jag också sjunga Baby Goodbye, mamma.
- Du kan ju sjunga redan nu älskling.
- Ja, men när jag blir så hääär stor, säger han och sträcker upp händerna mot taket.
- Okej, älskling.

- Mamma, när jag blir stor ska jag få hår i näsan.
- Jaså?
- Jo, jag ska ha skägg.
- Om man har hår UNDER näsan så är det mustasch, och om det är på hakan så är det skägg.
- Usch, jag ska bara ha skägg på hakan då.

Adrian ritade mig i morse.
- Mamma, du har så låååånga ben!


Kommentarer
Postat av: Begonia

haha snygg bild! :D

2009-07-19 @ 11:41:33
URL: http://begonias.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ja hår i näsan är ju inte så eftersträvansvärt :-)

2009-07-19 @ 16:12:35
URL: http://adesignbyme.blogg.se/
Postat av: matilda

hej, allt bra? :)

2009-07-22 @ 19:22:33
URL: http://matildafogde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback