Multikörning

Om jag någonsin har tvivlat på min förmåga att göra flera saker samtidigt så har jag överbevisat mig själv nu.
Samtidigt som jag lagade middag så surfade jag runt på Aftonbladet på mobilen och underhöll även barnet. Jag är lite småimpad faktiskt.

Idag blev det kyckling och wokgrönsaker i sötsur sås, och så bulgur och sallad till.
Det blev... starkt. Men helt okej. Adrian gillade inte att det var så starkt, så han åt mest bulgur. Man kan väl inte lyckas jämt, antar jag. Får se vad Roger tycker om maten sen när han kommer hem. När nu det blir.

Ska strax leta upp lite recept på godsaker. Om jag orkar så tänkte jag baka med grabben imorgon.
Roger fyller ju år på fredag, och det är "kalas" på fredag kväll, och då måste man ju ha något att bjuda på...
Mår jag som jag har gjort idag så blir det ingen bakning dock. Tur att det finns fika att köpa, men en tårta ska jag väl orka slänga ihop i alla fall.

Nu ska jag göra Adrian sällskap i soffan och titta på "De tre musketörerna". Med Musse, Kalle och Långben alltså. Jag har ju bara sett den sisådär tusen gånger, så kanske råkar jag blunda lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback