Operation städning - vardagsrummet och hallen

Andra väljer att visa sina hem från den absolut bästa sidan, men inte jag. Neeej, här får man skämmas och plågas, men ska det va' så ska det va'...

Idag var det dags att städa vardagsrummet och hallen.
Vardagsrummet tog lite tid, för jag sorterade tidningar och klippte ur sånt man vill ha kvar osv. Men det var det värt!
Hallen däremot tog nog bara tjugo minuter ungefär. Om ens det.

Vardagsrummet före:

       
(Pay no attention to the nakenfis. Fick sudda lite...)

Efter:

       

Och så hallen då.

Före:

   

Efter:

   

Lite skillnad.
Jag fattar inte hur man lyckas få det sådär stökigt, och på nolltid dessutom!
Det tar ju inte ens länge att städa sen heller...
Jag som HATAR att ha det stökigt och plottrigt. Helst vill jag ha allt skinande och kliniskt rent, men hur lätt är det med en 3,5- och en 30-åring? Suck.

Imorgon ska köket få sig en omgång. Välbehövligt!

Kommentarer
Postat av: Nettan

VAD HAR DU GJORT???? =)



Bra jobbat hörrö... Och tycker du att en 30-åring är stökig så vänta bara tills du får en 40-åring på halsen... mohahahahaaaaaa =)

2009-07-16 @ 23:20:17
Postat av: Thomas

Men du, ni har juh oxå en Ektorp-soffa med utbytbar klädsel. =)

2009-07-17 @ 08:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback