Polaroid

Hittade ett roligt program, och jag måste ju bara testa om det funkar.



Syns det ens att det är en polaroidbild, eller smälter den in i bakgrunden?

Nåväl. Snart ska vi iväg på Ica och handla lite till middag. Idag blir det tacos! Det ska bli gott, det var riktigt länge sen sist.
Grabben blir nog glad över att komma ut en sväng. Det blir inte att gå ut och leka så mycket när det är sånt här väder, även om grabben verkligen hade behövt komma ut och springa av sig lite.
Jag förstår att han blir galen av att sitta inne och uggla med tråkmamma.

Vi har tagit tag i vardagsrummet idag. Det börjar ta sig, men kommer nog att ta lite tid...
Tur att grabben älskar att hjälpa till!
Just nu är han dock i sitt eget rum och "städar". Jag vågar nästan inte gå upp och titta hur det ser ut där nu...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skit väder hela tiden, jag som hoppades det skulle vara fint så vi hade kunnat ta den där promenixen. Å sen efter regn är det ju så äcklig luft ute. Vem har snott sommaren?

2009-07-16 @ 16:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback