Skattjakt!

Idag har vi varit ut på skattjakt!

Vi hade ställt in oss på tre olika, men vi hittade bara en. En mystery, så vi är glada ändå.
Fast gladast är nog Adrian. Han hittade ju en traktor-skatt!
Adrian fick själv välja vad vi skulle lämna i utbyte, och det blev en pixibok. Sen drog vi snabbt som ögat, det var hur mycket mygg som helst!

Han blev verkligen glad över traktorn och han har lekt med den nästan hela kvällen. Måste vara extra kul för honom att få lite lön för mödan, det är ju inte direkt enkelt för Adrian att knalla omkring i skogen.
Men som vanligt var han då glad och snäll, och inte ens en antydan till gnäll.




Stolt ägare till "ny" traktor

Kommentarer
Postat av: Xphoto

Nu är min andra blogg klar

Min fotoblogg.



varsegod, ta en titt



Ha en bra kväll!,tyck gärna till...

2009-07-22 @ 22:13:23
URL: http://xphoto.blogg.se/
Postat av: Louise Ewing

hej! jag har nyss skaffat en ny blogg. och just nu behöver jag tips på snygga tatueringar eftersom jag snart ska tatuera mig. sen också om du vet någon bra mobil till ett rimligt pris som jag kan köpa. skriv en kommentar till mig och ha det bra!

puss/ louise ewing.

2009-07-22 @ 22:16:13
URL: http://louiseewing.blogg.se/
Postat av: Micke

Way to go! Med tanke på myggen bör jag kanske passa på just den cachen, jag vill ju inte bli uppäten i onödan... Men mysteries är alltid kul :)

2009-07-23 @ 06:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback