Seg kväll

Suck, så mycket för de planerna. Det blev verkligen inte mycket gjort idag.
Hade ju tänkt ta itu med köket idag, men det enda som har hänt är att jag har fått bort lite disk och så har jag röjt lite på bordet och köksbänken. Skit.
Nåja, det blir dubbelt så mycket slit imorgon, för städat och klart ska det bli!
Det är dessutom fullt upp med att hålla det städade städat. Inte helt lätt med stökig grabb...

Det blev sent för grabben idag. Först vid 22 har han somnat.
Vi läste i hans nya bok som vi köpte på Coop idag - Castor målar.
Adrian älskar verkligen Castor-böckerna.

Usch, jag känner att hjärnan inte funkar som den ska just nu, jag är alldeles för trött för att skriva något vettigt.
Sängen väntar. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback