Vilken morgon...

Roger hade glömt sin hemnyckel, så i morse blev jag väckt 06.24 för att släppa in den glömske jäkeln.
Sen kunde jag såklart inte somna om, i alla fall inte på ett bra tag.
Jag låg och snurrade och riktigt kände hur tiden rann iväg.
06.42..... 06.56.... 07.20.... 07.35...

Till slut lyckades jag ändå somna om på nåt vänster, och sov gott tills grabben väckte mig 09.30!
Skönt att någon har vett att sova ordentligt.

Undra om man skulle orka göra en smaskig omelett till frukost?

Annars händer nog inte så mycket idag. Eller jo, Operation Storstädning fortsätter - och lär väl ta ett tag att städa köket.
Och så hoppas jag att mamma och gänget släpar sig hit idag eftersom de mest troligt åker på semester imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback