Vilken seg dag!

Idag har vi inte gjort många knop.
Det har varit en seg dag, men det har åskat idag så jag är glad ändå.
Och så har Roger fått tummen ur och beställt en telefon, så snart har vi en alldeles riktig gps till våra skattjakter. Kan behövas!

Apoteket har fått sig ett besök också. Kom äntligen ihåg att köpa Flux, som tandläkaren rekommenderade åt mig och mina skruttiga tänder. Jag kommer ha löständer innan jag blir 50, de är verkligen så värdelösa.
Adrian fick nässpray och Alvedon också. Han har varit snorig i någon dag nu, men han är pigg och glad som vanligt och verkar inte vara förkyld. Hoppas det håller sig så.

Nu på kvällskvisten har vi varit hos mommo.
Adrian har varit ute och hjälpt till i trädgården. Han älskar sånt, och hjälper till med allt han bara kan och får.
Han har krattat lite, och innan vi for hem spelade han lite fotboll med Victoria och Anders.
Det är så härligt att se honom när han har roligt! Adrian alltså, inte Anders :-P

Ursäkta bildkvalitén, det är såklart mobilbilder.






Kommentarer
Postat av: Lotta

Glömde ju kommentera i går, vilka fina kläder Adrian har. Vart har du hittat sådär fina? Måste försöka hitta nå höstkläder åt huliganen här hemma. Fast behövs det här i stan, får nog köpa vinterkläder på en gång ;)

2009-07-15 @ 12:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback