Anders And

Min grabb var så duktig idag. Han cyklade hela vägen till Ica och så hem igen!
Och inte ens en antydan till dåligt tålamod och gråt och skrik. Jag är imponerad!

Vi var dit och köpte lite lördagsgodis och så fick han en Kalle Anka-tidning också. Först ville han ha nån Pokémontidning, men sånt vägrar jag. Dels för priset (50 spänn för en kass serietidning) men sen så är hela grejen så jävla dålig. Pokémon är så meningslöst. Kalle Anka är ju bra grejer.

Själv gillade jag Musse Pigg när jag var liten. Prenumererade t.o.m.
Jag älskade alla mysterier och gåtor som man skulle lösa. Musse var ju smart detektiv, och jag älskar äventyr och att lista ut saker och sånt.

Det är ju inte för intet som Indiana Jones är en av världens bästa snubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback