Dagstripp till Narvik

Idag har jag varit utomlands!
Det blev en dagstripp till Narvik tillsammans med sonen, mamma, plastsyster, Tindra, mormor, Susanne och så Susannes kompis Nilla.
Väldigt trevligt, roligt och uppskattat - och tur med vädret hade vi också!

Adrian var som vanligt supersnäll och duktig. Han gnäller tamejfan aldrig. Tänk sån tur man kan ha: världens underbaraste grabb - och han är MIN!

Fotade ganska mycket också, jag älskar naturen efter Norgevägen och borta i Narvik. Helt underbart!
Många bilder togs dock från bilen, så de blev lite suddiga... Men de funkar!

Kan dela med mig av några av de bilder som blev mer lyckade.


Adrian matar Tindra med lite Risifrutti




En av de fulaste sakerna jag någonsin sett...


... fast Adrian och Tindra tyckte den var ganska kul



        

Och så dagens bästa:


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Vilka fina bilder... Underbara vyer... Den vägen skulle jag också vilja åka på...



Kram på er.

2009-06-25 @ 07:28:40
URL: http://foto365dagar.blogspot.com
Postat av: Nina

då ska du åka till tromsö,vägen dit det är fint om nåt :D

2009-06-25 @ 09:54:25
Postat av: Anonym

Vad kul med lite äventyr :) De har ju så fula statyer där borta. Diggar dock den där tanten som sitter på en bänk om du vet vilken jag menar? Jag har uppdaterat min blogg om min klänning just. Jag behöver rååååd :)Hur göra med baksidan av överkroppen, ska jag ha organza med rankor där eller bara helvitt? Tänkte måste ju fråga någon med smak. J är det ju ingen idé att fråga ;) Antingen är ALLT fint eller ALLT fult :)

2009-06-25 @ 20:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback