Luleå

I tisdags hämtade vi ut biljetterna till Pablo Francisco. Nu är det bara barnvakt som måste ordnas.
Men vi hinner förhoppningsvis - det är först den 17 oktober...

Och på tal om Luleå så kom vi lite hastigt och lustigt på att vi skulle åka dit över midsommar!
Så det är lite stressigt nu, med städning och packning och sånt. Man borde komma på saker i lite bättre tid...

Fick dock lite dåligt samvete när jag insåg att syster fyller år på söndag. Jag vet inte hur jag fick för mig att det var på måndag... Men åker vi hemåt i bra tid på söndag hinner vi ju med att gratta henne också (och äta tårta). Så det löser sig nog.

Jag hoppas vi får fint väder där borta, men antagligen tar jag väl regnet med mig så Kiruna också får lite sol.
Då vet ni i alla fall vem ni ska tacka om ni får sola i helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback