"Mommo är min prins!"

Idag vaknade grabben vid 7-tiden skulle jag tro, men jag frågade snällt om vi inte kunde sova en stund till.
Och satan i gatan - det fungerade! Han somnade om snällt och vi snarkade vidare till 8.50.

Då vaknade han och sa att han var vaken. Sen frågade han om jag hade haft roligt i skolan, hihi.

Snaaaaart kommer min älskade släkt hit! Fast inte Amanda tydligen... Snyft!
Men jag ska få träffa min älskade lilla mormor snart! Yay! Jag saknar alla där nere hela tiden, men mormor extra mycket.
Och så kommer ju världens bästa momster också!
Jag har börjat förbereda barnet.

- Vem är snygg?
- Inte jag!
- Jo, men Susanne också.
- Susanne!
- Precis.
- Hon är din bästa vän!
- Susanne är min moster.
- Mommo är min moster.
- Nä, Emma är ju din moster.
- Och mommo också! Jag är mommos gosse.
- Är du det?
- Jooo. Mommo är min prins!

Han är verkligen mommos gosse, den där grabben.
När jag frågade vem som var sötast i världen kom svaret utan tvekan - mommo!



"Vad får man i fängelset?
- Cellskap!"

Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Du får träna honom hårdare! Jag har varit snyggast enligt honom sen han var liten, för bövelen!!

2009-06-14 @ 11:27:00
URL: http://demonajr.blogspot.se
Postat av: Mommo

Aaarrggghhh, va han är söt. Tur att jag har honom på kramavstånd :)

2009-06-14 @ 15:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback