Perfekt present!

Så fanns där ett i-landsproblem mindre i världen!

Jag hittade en perfekt 30-årspresent åt min sämre (höhö) hälft idag, och slog till direkt.
Härligt spontant, sådär. Det känns bra!

Fast han vet ju redan om vad det blir, eftersom jag var tvungen att kolla hur han jobbar då... Jag ville inte avslöja först, men han sa att det inte spelar någon roll. Skyll själv! Men jag tror han blev nöjd i alla fall...

Hoppas nu bara att man får tag i en barnvakt då. Annars får vi väl sälja biljetterna till någon lycklig jäkel.
Hmm, kan det inte bli oktober direkt efter sommaren?

Vi ska till Luleå och se Pablo Francisco!

Kommentarer
Postat av: Nazli

Fin blogg

2009-06-14 @ 14:30:15
URL: http://naazlis.blogg.se/
Postat av: Nettan

Kul.. Vi köpte också biljetter för några dar sen.. :)

2009-06-14 @ 19:13:33
Postat av: Mikael

Lysande initiativ tycker jag! Kanske borde tipsa min hälft....

2009-06-15 @ 16:39:50
URL: http://www.bjarbo.net/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback