Dåligt tålamod

Jag har världens sämsta tålamod. På riktigt.
Jag orkar inte ens med min egen grabb, fastän han för det mesta är sötast och snällast i världen.
Mitt tålamod tar inte hänsyn till att han är lite snorig och halvsjuk. Mitt tålamod är dumt.

Jag önskar att jag hade bättre tålamod, men det dåliga ligger nog i generna.
Min morfar har hopplöst tålamod. Min syster har galet dåligt tålamod!

Mitt tålamod är inte bara nere på noll, det är på minus.


Och förresten är tålamod ett ganska konstigt ord.

Kommentarer
Postat av: Fija

Jag höll verkligen på att få panik när hon började igår..

"För-för-förlåt att det har dröjt så länge, jag tänkte säga redan igår att jag hade glömt ta med tio kronor för blommorna. Men jag skulle säga redan igår. För-för-förlåt men jag glömde.."

Typ så var det. (:

2009-04-01 @ 10:12:28
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback