En bild från festen

Det känns aningens onödigt att åka upp till skolan för bara 40 minuters lektion... Men det får väl gå ändå, jag får åtminstone skjuts hem. Jag tycker om att åka buss upp på stan, för det tar ju ändå en liten stund och då kan man sitta och koppla av och lyssna på musik eller någon ljudbok eller läsa något. Bäst är det mitt i vintern, när det fortfarande är mörkt ute på morgnarna. Nu är det ju ganska ljust redan när man vaknar, men det är najs det med.

Kanin har förresten kommit tillbaka! För några dagar sen såg vi att han satt där ute, på sin vanliga plats vid altanräcket.
Han brukar rygga till lite när han ser oss, men han springer aldrig iväg. Harar ser otroligt korkade ut, men de är så himla söta!

Det var för övrigt dåligt med bilder från festen. Dåligt ljus och alla bilder är antingen lite suddiga eller för mörka.
Här är en som man ser litegrann på i alla fall.
Jag står där, inklämd i mitten.
Min kusin Anna och hennes superlånga kille Olle står närmast kameran, och jag står och pratar med syrran, brorsan och hans tjej Sanna.
Längdskillnaden mellan Sanna och Olle var ganska rolig :-P



Nu måste jag göra mig klar så jag hinner med bussen.

Kommentarer
Postat av: Fija

Egentligen behöver man väl ingen speciell dag alls för att ge presenter. Men nu när det ändå finns morsdag och farsdag så borde ju dom andra finnas också. (:

Annars hade man ju kunnat plocka bort dom också. (:

2009-03-23 @ 19:00:06
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback