Fitness Magazine

Dusch och frukost är avklarat och nu väntar jag bara på att få gå till bussen.
En lektion idag och sen är det helg! Funderar på att ta mig en promenad hem efter skolan, men jag får se...

Usch, jag har blivit så seg och slö igen. Jag är bara så jäkla trött hela tiden. Nu har jag i alla fall börjat ta rosenrot på morgonen, så man får väl se om det blir bättre...

Jag har inte varit på gymmet sen december och jag saknar det som tusan! Jag måste verkligen se till att komma iväg snart. Så fort man har bestämt sig för att gå, då får man ju ont i halsen eller något annat mystiskt.

Fitness Magazine landade i brevlådan för några dagar sen, men jag har inte kommit mig för att läsa den ännu. Det är konstigt, men varje gång jag undrar över något med min träning så står det i nästa FM! Det är lite skumt... men skitbra.

Den senaste tiden har jag funderat mycket på hur jag ska komma åt att träna de inre musklerna, eller vad man ska säga, och så kommer tidningen - " 12 sidor core! Starkare inuti - tajtare utanpå"
Perfekt!

När jag funderade på att börja träna hemma - "Snabbträna hemma!"
När jag funderade på hur jag ska träna magmusklerna kom "träningsguiden" och yes - "MAGRUTOR NU!"
De vet vad jag tänker på! Det kanske kan vara världens bästa träningstidning...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha gratis skor?

Bli då medlem på http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=6669

och samla ihop poäng.

2009-03-27 @ 09:12:24
Postat av: Heyli

ja de är jättekul! fick dock väldigt ont i händerna och armarna efter några låtar då jag inte är van att spela så jag håller kanske lite tokigt :p



inga speciella planer för helgen, fixa i huset ska vi göra iaf :) vad ska du hitta på då?

2009-03-27 @ 14:07:55
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback