Grabbarna Grus

Igår kom Lindas grabb hit för att vara med oss.
Vi var på Coop och handlade middag och lite gott.
Det blev enkel middag - korv och (goooda) stuvade makaroner och till kvällen hade vi laddat upp med cola, lösgodis och munkar. Jag är svag för munkar, och de hade 5 för 25...

Sonen och Lindas grabb har lekt som aldrig förr. Sonen var så trött att han grät redan vid sju.
De måste få leka oftare, för sonen har sovit hela natten! Det hör inte till vanligheterna numera.
Tror det är någon fas han går igenom nu, för han sover dåligt och är jättejättemammig. Men det går väl över. Om inte annat kan jag ju sparka ut honom när han blir 18.

Nu ska jag fixa frukost till grabbarna. De kom precis ner efter att ha röjt på sonens rum. Jag vågar inte ens gå och titta hur det ser ut där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback