Jag är förbannad!

Härmed är jag arg på min ugn. Jag hatar den. Den är dålig! Värdelös!

Flera gånger har mitt bakande blivit saboterat, men min cheesecake är nog det värsta.
20-25 minuter skulle den vara i ugnen, på 160 grader.

30 minuter gick, men det hände inte så mycket.
R kom på att vi kan mäta temperaturen. Jaha, bara 143 grader, vad braaa. Kanske därför det inte händer något...
Jag höjde ugnstemperaturen till 180 grader, men det hjälpte inte mycket.

I nästan en timme var kakan i ugnen, och den blev ändå inte klar!
Den blev så fin... men alldeles lös i mitten. MORR!

Jag vill ha en ny ugn. Helst nyss.

Kommentarer
Postat av: Netha

Men usch va jobbigt...:/

2009-03-12 @ 22:49:06
URL: http://neeeta87.blogg.se/
Postat av: eva-marie

En sån där knepig ugn hade jag fast åt andra hållet... min brände alla mat på kortare än 10 minuter... men det fina är att när man man bor i hyresrätt så gnäller man och då åtgärdar dom det så jag fick en ny spis med häll:) Förmodligen har du något fel i termostaten....

2009-03-12 @ 23:00:05
URL: http://girlies.blogg.se/
Postat av: peka

Jag tror du får komma hit å låna ugnen istället ;)

2009-03-13 @ 11:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback