Klistermärken och lördagsgodis

Grabben snarkade på ända till 7 ungefär idag. Nästan som en riktig sovmorgon. Men bara nästan.

Det var så irriterande förresten... Jag vaknade vid 6 och kom på att jag inte ställt väckarklockan!
Vilken tur att jag kom på det, tänkte jag och ställde klockan. Och precis när jag gjort det så kom jag på att det är helg...
Så jag stängde av och somnade om. Suck.

Idag har vi haft det ganska lugnt och skönt.

Grabben har pottränats och han har kissat i pottan 2-3 gånger idag redan.
(Han sa igår innan han somnade att "jag är duktig på att bajsa. Jag ska bajsa mer snart.")

Vi for upp på stan och köpte lite klistermärken som han ska få varje gång han lyckas gå på pottan.
Inne på Lindex hittade vi ett sju-pack med kalsonger till grabben också, för det lär ju hända olyckor här framöver...
Sen for vi ner på Coop och åt lunch. Eftersom grabben varit så duktig fick han "lyxa till det" med hamburgare.
Efter det så köpte vi lite lördagsgodis och läsk och nu är vi hemma och tar det lugnt.
Snart kommer Linda och Pontus och hälsar på, och grabbarna ska få titta på "Bilar".

Alldeles precis sa grabben att han var kissnödig och ville sitta på pottan! Han är så duktig!

Nu ska jag ta och fixa disken och städa lite innan kompisarna kommer, det ser förjävligt ut här. Som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Lydia

sv: haha ojdå, då kasnke de är lite värre än du tänker dig;) haha, nej men så illa är de nog inte:)



inte precis, ska väl mysa med familjen framför melodifestivalen ikväll och imås ska jag väl rida lite och träna bara, :P sj då?:)

2009-03-14 @ 17:54:46
URL: http://lydiacarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback