Min lilla söta gris

Min lilla gris hade grinat efter mamma halva natten. Min lilla söta gris.
Jag väntar bara på att R ska bli klar nångång så vi kan åka och hämta hem min lilla älskling.

Ska försöka orka städa idag också, och kanske baka den där marmorerade chokladcheesecaken. Ska försöka få med mig syster som assistent, men det brukar inte funka.

Eve och Elias skulle kanske komma förbi, men det här tar ju så lång tid så de hinner väl tröttna på att vänta.
Hade varit kul om de kom förbi en sväng, min grabb vill nog leka med andra barn... Lördag till söndag ska nog Pontus sova här, så då får ju grabben lite roligt i alla fall. De busar nog ända tills de somnar.

Nu ska jag sparka in R i duschen så vi kommer iväg.

Kommentarer
Postat av: Malin

Själv har jag mjölkallergi annars kunde man ju testat att baka den läckra kakan. malin.

2009-03-06 @ 13:41:56
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback