Möblera om

Idag fick R för sig att spela på sin gitarr sådär lagom jättehögt, så Kanin la benen på ryggen och försvann illa kvickt. Undrar om han någonsin vågar komma tillbaka? Han var så söt där han satt och sov i morse.

Jag har roat mig med att rita en orm till grabben. Ett sånt där belöningstjofräs för varje gång han lyckas åstadkomma något i pottan. När han har fyllt hela ormen så ska vi köpa en leksak. Ett klistermärke har hamnat där redan!
Grabben klistrade dit det och sa glatt "leksak nu!" och jag fick förklara allt en gång till... Misstänker att jag kommer få höra det varje gång det kommer ett nytt klistermärke på ormen.

Nu sitter jag och tar det lugnt. Kikar lite på när R möblerar om, muahaha.
Vi har äntligen kommit på en någorlunda lösning för vardagsrummet som får duga tills vidare... Det är svårmöblerat detta hus, trots storleken.
R väntar bara på att min bror ska komma och hjälpa till, men min bror är en tidsoptimist av rang. "Jag kommer på en stund" är kod för "jag kommer om sisådär 2-3 timmar".

Nu ska jag fortsätta kika. Kanske tar en bild eller två också så ni får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback