Överkörd av en traktor!

Idag fick jag höra att min stackars lilla farmor har blivit överkörd av en traktor!

Jag hann bli riktigt rädd innan jag fick höra att hon klarat sig undan med skråmor och ont i armen.
Han som körde hade bara backat rakt över henne, men hon hade hamnat mellan däcken och hunnit rulla ut innan han körde vidare igen. Här snackar vi änglavakt.

Stackars farmor. På sjukhuset hade hon blivit förhörd av polisen, och tydligen hade något vittne sett att snubben pratade i telefon medan han körde. Idiot!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag brukar svära när jag ser cyklister smsa medan de cyklar, jag svär högre när jag ser bilister prata i telefon när de kör.. Högst hittills svor jag när jag såg en lastbilsförare med lång lastbil + släp som banne mig satt och pratade i telefon när han körde i rondellen bredvid oss. En sådan grej och körkortet borde ryka direkt. Stackars din Farmor. Hoppas hon hämtar sig snabbt.

2009-03-18 @ 07:44:13
URL: http://mimosan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback