Pappa 50 år

Idag hade jag en lång håltimme, så jag passade på att umgås med pappa och farmor.
Pappa fyller nämligen 50 idag och farmor är här för att fira sitt gamla gossebarn. Vi var på Coop och på stan, och sen så fick jag lite tårta också. Farmor är så duktig på att baka.
T.o.m rörmokaren som var där fick fika, hehe.

Vid två var det dags för mer skola, men R hämtade mig när jag slutade och så hämtade vi lillskiten.
Efter middagen åkte vi till pappa igen. Farmor hade köpt ett pussel till honom på Coop och som han blev jätteglad över. Det var ju Blixten!
Riktigt trevligt har vi haft, och det kändes bra att få träffa farmor lite också. Vi ses ju inte direkt ofta, men sonen kommer ihåg "hammelfammo" minsann. Det är kul att se hur mycket hon tycker om honom, och hon blev jätteglad när han gav henne en kram när vi skulle åka. Tror han imponerade lite på henne också, när han la sitt nya 25-bitars pussel på nolltid, kunde alla siffror och räkna en massa, och när han visade att han kan höger och vänster.
Hon sa att det är inte alla som kan höger och vänster.
Inte ens en del femtioåringar, sa pappa och flinade.

Nu ska jag kolla serie och sen blir det nog rekordtidigt i säng.
Jag hoppas att jag får sova bättre inatt!

Kommentarer
Postat av: Kusin S

Du får gratulera din far från mej=)

2009-03-11 @ 09:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback