Så trött och matt att jag mår illa

Det har inte blivit mycket bloggande de senaste dagarna.
Jag har varit så sjukt trött, så jag har inte ens orkat sitta vid datorn överhuvudtaget. Igår höll jag på att somna i soffan vid 21.15 och jag var så trött att jag mådde illa och orkade knappt stå.

Dessutom har sonen börjat vakna tidigare än vanligt. Idag ville han upp 5.57. Igår klev vi upp 5.45.
Morr. Jag hade ju fått sova till 7 idag annars, men nä. Jag börjar ju först 10 idag.

I skolan går det för övrigt bra.
Fick tillbaka samhällsprovet i förrgår, och läraren sa att jag hade svarat bättre än vad hon skulle ha gjort, hehe.
Och så undrade hon lite försiktigt när jag hade börjat plugga.
Dagen innan sa jag, jag hade helt glömt bort provet. Då skrattade hon lite och sa att jag kan då ta tillvara på information snabbt.

Igår började vi titta på en film på historielektionen. Alexander Den Store. Den är visst så lång att det kommer ta flera lektioner att se färdigt den. Inte mig emot. Synd bara att jag fick sitta bredvid stalkern, som låter hela tiden.
Hon hummade och pratade för sig själv, hon sög på fingrarna(!) och prasslade med sina papper.
Suck.

De har ändrat i schemat igen, så nu har jag bara en endaste lektion på fredagar. Inte helt dumt må jag säga.
Alla dumma håltimmar är kvar, men det går nog inte att göra något åt.
Nu är det bara lite över två månader kvar! Skolavslutning i slutet på maj! :-D

Nu tjatar grabben om något att tugga på, så jag ska ge honom lite att äta och sen ska jag passa på att duscha.
God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback