Tandläkarskräck

Fan också. Jag misstänker att jag har hål i en tand.
Jag har världens sämsta tänder. Helt seriöst.

R är inte särskilt noga med tandborstningen. Ja, han borstar ju såklart tänderna, men slarvigt och snabbt.
Jag borstar mina två minuter, tar med tandtråd och munskölj.

Och vem var det som hade början till åtta hål senast? Just det.

Men det löser sig. Har jag tur kanske en kallelse dimper ner i brevlådan innan jag kommer mig för att ringa och boka tid?
Gissa om det är helt värdelöst att ha tandläkarskräck när man har världens sämsta tänder...



Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh fy, jag har oxå världens tandläkarskräck!! Jag brukar få komma 1 timme tidigare och få typ Valium, så jag e helt borta när dom lagar tänderna... USCH FÖR TANDLÄKAREN!

Ja hade världens tanvärk förut och fick ringa och boka en tid, då sa hon att de fanns en akut tid dagen efter, men jag tacade nej till den och tog en tid veckan efter... Jag måste verkligen hinna ladda inför ett tandläkarbesök... =) Skit jobbigt!

Lycka till!



Kram

2009-03-03 @ 12:53:35
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback