Tisdag

Fisen ville kliva upp 5.18 idag. Usch, vad sur jag blev! Jag hade ställt klockan på 7 och ville njuta av en liten "sovmorgon" men nähäpp. Jag vet inte vad det är med den där grabben, men den senaste tiden har han vaknat mellan 5-7, oftast närmare sextiden. Inte kul. Inte. Kul. Alls.

Men det var ändå en härlig morgon. Jag har legat och halvslumrat i soffan medan grabben har tittat på Musses Klubbhus och spelat Wii.
När det var dags för dagis tog vi en lugn och mysig promenad. Eller ja, vi hade ju kälken med men jag fick bära den halva vägen eftersom de grusat så förbannat. Grabben gick och spanade på allt, och blev överlycklig när han fick se två traktorer!
Solen sken och fåglarna kvittrade som attan. Solen börjar värma på bra nu, det känns härligt!

Att lämna grabben på dagis har äntligen börjat gå bra igen. Har man tur så hinner man få en puss och en kram innan han springer iväg med kompisarna. Idag kom bästisen Wilhelm med varsin skoter till honom och grabben och innan jag hann vända mig om var han försvunnen.
Det är så skönt att han har börjat trivas på dagis igen.

Idag har jag tänkt städa och pyssla lite, men får väl se hur mycket det blir av det hela.
Jag ska göra en ny belöningsorm till grabben, fast en lite längre den här gången.
Och så har jag tänkt baka också, har ett recept på tigerkaksbrownies som jag vill testa.
Men känner jag mig själv rätt, och det gör jag ju, så kommer jag nog sitta fast vid tv:n och datorn ett tag... Jag är en svag och dålig människa.

Kommentarer
Postat av: Heyli

designadinblogg.se var bra i början då man inte kunde så mycket, nu letar jag tips på webdesignsidor och sånt och framför allt så testar jag massa, hela tiden! testar tills det funkar liksom, så lär man sig bäst tycker jag :)

2009-03-24 @ 13:14:49
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

webdesignskolan.se är bra, finns massor där också finns det lite photoshoptips och sånt :) sen vet jag inte så mycket mer, brukar googla på vad jag vill göra och hamna på massa olika sidor :)

2009-03-24 @ 16:06:42
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tidiga mornar kanske är poppis bland ungar nuförtiden. Elias vaknar mellan 5-7 varje morgon.. Helst före 6!! Men jag brukar ligga kvar i sängen till 7, men ändå!

2009-03-24 @ 21:23:12
Postat av: mosterfoster

tänk på att jag inte har något forum längre.det blir ditt ansvar att skriva ofta så jag har nåt att göra!!

2009-03-24 @ 22:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback