Forest Walk

Igår kom Stefan och Pontus förbi en sväng. Eller en lång sväng, de var här i ungefär två timmar.
De kom ganska precis när middagen var klar, så jag fick utfodra dem också. Läskigt att laga mat åt en kock, hoho.
Grabbarna hade jätteroligt, som vanligt. De leker hur bra som helst, och båda två är precis lika busiga och söta.
Kanske kommer de förbi idag också, den som lever får se.

Idag har jag varit på gymmet igen. Jag hade seriösa funderingar på att skippa gymmet idag, jag kände mig inte alls på humör, men hade jag inte gått hade Stefan hånat mig så det var lika bra att gå...
Och det gick jättebra! Det kändes lite trist att ställa sig på löpbandet igen, men jag körde en "forest walk" idag och ombyte förnöjer verkligen! Hade lutningen uppe på 9.0 som mest och vad skönt det tog i benen!
En halvtimme på löpbandet blev det (3,47 km) och 40 minuter styrketräning, sen stretching och promenad hem.
Mycket härligt, och det var så roligt att jag längtar till på fredag då jag får ställa mig på löpbandet igen!

Nu har jag ganska precis hämtat grabben, vi ska äta rester och sen städa lite, så inte Stefan och Pontus drunknar i kaoset om de nu hittar hit.
Min kära son har för övrigt varit på uselt humör idag, men just nu sitter han och sjunger i alla fall. Hoppas han blir gladare efter maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback