Härlig fredag

Ja, jag tror jag vågar säga det - idag har det varit sommar här!
Så gott som i alla fall.
Lite blåst, men annars har det varit helt underbart väder!
Och det ska visst vara bra väder hela helgen! Härligt!

På förmiddagen var jag och tränade. Hann inte riktigt, så det blev bara styrketräning idag. Löpbandet får vänta till måndag.
Sen fick jag nämligen stressa till skolan.
När jag kom dit var inte en käft där. Till slut kom läraren, och länge var det bara jag och han där.
Till slut kom två till... Det blev en kort lektion, vi fick sluta 40 minuter tidigare.

Efter det blev det att leka i Järnvägsparken med sonen och Pontus. Världens härligaste grabbar, de är helt underbara tillsammans. De skämtar, asgarvar och busar.
Efter lekparken gick vi till biblioteket. Sonen och jag lånade sju böcker, Pontus lyckades till slut hitta tre.
De lekte mest, pusslade och levde om.

Nu ska jag göra något vettigt. Som att glo på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback