Hinner ju knappt blogga

Det går segt med bloggandet, jag har knappt tid att skriva ju.

Igår kom brorsan och hans tjej och åt middag med oss. Roger fick inte vara med, för han jobbar eftermiddag.
Vi gjorde tacos, fast med smarrig kyckling istället för köttfärs. Hur gott som helst!
Grabben blev ledsen när de for hem, han ville ju leka! Men han blev glad i morse när jag berättade att "mobbo" ska med och hämta från dagis idag.

Senare idag kommer Stefan och Pontus förbi också. Hoppas solen fortsätter skina, så grabbarna kan vara ute och springa av sig lite. När jag sa i morse att Pontus ska komma var det nästan så att grabben inte ville gå till dagis, han ville vänta på Pontus... Nå, oavsett väder blir det kul, våra småskitar älskar ju att leka med varandra.

Nu har jag bara en lektion kvar idag, härligt! Är hemma på lunch nu.
Vi hade historia i morse, och vi ska få göra ett eget arbete nu den sista tiden.
Det tog nästan hela lektionen, men till slut kom jag på något att jobba om. Svårt när man får välja precis vad man vill ju! Men till slut fastnade jag för Maria Stuart i alla fall.

Och på tal om historia - nu har vi bara fem-sex historielektioner kvar och sen är det SOMMARLOV.
Oh, the joy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback