Kolla vad min grabb kan!

Idag har vi varit ut till Alta och hälsat på hos Stefan och Pontus.
Härligt väder var det, så vi var ute en stund. Grabbarna lekte och hade roligt, som vanligt.







Jag har försökt att få byta tomt med Stefan, men icke sa nicke. Snålt, tycker jag.

Kolla vad min grabb kan förresten!
Vi satt och ritade lite efter kvällisen och så ville han att jag skulle skriva lite namn så han får gissa vad det står.
Och så plötsligt skriver han också!
Dålig bild, men nog ser man vad det står! Gissa om jag är stolt!


Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Pontus?

2009-05-13 @ 06:54:26
URL: http://demonajr.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hur stolt kan man bli?

2009-05-13 @ 17:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback