Konstiga drömmar

07.11 väckte grabben mig idag.
Men tur var väl det, jag har drömt en massa konstigt i natt.

Först drömde jag om att jag hade dödat några människor och åkte fast. Jag satt och pratade med sonen och tog farväl och sa att jag älskar honom och att jag kommer sakna honom osv. Skitjobbigt!
Sen helt plötsligt drömde jag om Towern. Något om att de skulle ändra grunden, så att den skulle kunna flyta... Men så rasade den istället. Skumt.
Innan jag vaknade höll jag på att städa utanför en gympasal tillsammans med Martin Timell.
JAG DRÖMMER BARA NORMALA SAKER.

Morgonen har varit lugn. Jag och grabben har segat på och ätit frukost och spelat yatzy.
Vi tänkte ta tag i lite städning och tvätt och sedan ska vi gå ut och fortsätta fixa på vår pyttelilla tomt.
Solen sken så fint i morse, men nu är det lite moln på himlen. Hoppas värmen håller i sig ändå,
nu är det ju nästan 10 grader i skuggan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback