Nya skor!

Jag är inte som andra tjejer. Andra tjejer köper skor vareviga dag och har minst 20 par.
Om jag räknar högt så skulle jag gissa på att jag har kanske fem - sex par. Max. Och det är inte särskilt ofta jag köper skor. Vid särskilda tillfällen brukar jag kosta på mig något nytt, som till bröllop och sånt där som man går på så jätteofta...

Skorna jag har nu har jag haft sen... -03 kanske. De var fina en gång i tiden, nu ser de hemska ut. Men de är ju som skönast nu!
Men idag kom min sämre hälft på att jag behöver nya skor och tog med mig till Eurosko.
Hur många har en karl som frivilligt tar med en på skoshopping?

Jag hittade i alla fall ett par skor. Svarta såklart, då passar de ju till allt.
Ordinarie pris var 900, men det var rea så jag kom undan med 399. Inte helt pjåkigt.
Det var då fan på tiden i alla fall...



Vi var in på Kaffe och The-butiken också, i hopp om att han hade Kirunablandningen nu. Men icke.
Men vi hittade tre andra tesorter i alla fall.

Farmors goda - fruktte med hibiskus, äpple, papaya, persika, citron och röd tistel
Skogsmulle - rött te med blåbär, lingon, yoghurt, citron, malva, blå klint och citronskal
Isgård - svart lapsang te med kraftig rök- och tjärsmak

Har suttit och smuttat på lite Isgård nu ikväll och det var faktiskt gott.
Men det gjorde att jag blev sjukligt sugen på lite annat gott...



Köpte även lite spel idag, när vi var och storhandlade.
Vår "nya" fina gräsmatta gör ju att man vill vara ute och spela/leka hela tiden.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhh borde alltså titta in på Eurosko, behöver oxå nya skor. Är inte heller någon sko människa. Hittar ju aldrig något som passar mina fötter :( Roligt att utvecklingssamtalet gick bra :) Adrian är så duktig och söt, det var han ju redan när jag jobbade :) Å nu är han ju lite äldre. Jädra tiden går snabbt. Jag hinner inte meeee... Träffade en pojke och pappa från dagis idag på Ica (fast han har ju bytt till annan avdelning hörde jag här tidigare). Kul å träffa "mina" gamla barn :) J hade träffat Adrians fröken A-S på Ica. Han känner ju henne sen tidigare (han har vart ihop med hennes syrras dotter). Själv har jag inte sett en enda kotte därifrån på evigheter så det var kul o träffa pappan och sonen :)

2009-05-18 @ 22:37:16
Postat av: Micke

Handlar skor frivilligt? Karln är inte frisk, ring kliniken! ;-)



Appropå Kirunablandning. Den är tamigtusan alltid slut, sån jäkla åtgång kan det väl inte vara tycker jag? Infödingarna vill ju ha exotiska grejor typ Söderns fröjder eller annat diskvattensavkok...

2009-05-19 @ 16:06:46
URL: http://www.bjarbo.net/blog
Postat av: Thomas

Jag följer gladeligen med Sara i alla klädaffärer. =)

2009-05-30 @ 21:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback