Värmen är borta

Jag gillar mina nya skor!
De är sköna som attan, och det är skönt att slippa skämmas så fort man råkar snegla på sina skor... Nu har jag ju svarta fina fina skor! Jag tänkte fota mina gamla skor men jag vet inte om jag vågar...
De har spruckit, de är smutsiga, och sulorna är lite bortnötta vid hälen på båda skorna. Jag har ju en tendens till att släpa fötterna efter mig när jag går... Jag är inte slö, jag är... öh.. avslappnad!

Värmen är förresten puts väck nu. Det var bara tre grader ute i morse när grabben skulle till dagis. På med kisens långkalsonger igen! Nåja, solen skiner ju faktiskt hela tiden, om bara de där molnen ville flytta på sig!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag skulle gärna vilja se ett foto på dina skor.

2009-05-19 @ 12:17:50
URL: http://mimosan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback