Vilken underbar dag!

Okej, IDAG har det varit sommar här!
Det har varit en helt underbar dag.

Dagen började med en härlig sovmorgon. Klockan tio dundrade sonen uppför trappan och väckte mig med sedvanligt stryk.
Efter frukosten skrev han ett brev till mommo, kolla bara:



Är han inte duktig? Även om han "bara" skriver av så är jag oerhört imponerad.

Sen har vi varit ute praktiskt taget hela dagen.
Jag och sonen har planterat ut vårlökar, grabben har mobbat daggmaskar och övervattnat blommorna...
Roger klippte gräsmattan medan jag solade och sedan fick jag kratta allt... Det blev en fin hög! Bra träning tänker man bara, så orkar man allt :-D

Hemmagjord pizza blev det till middag, och sedan glass till efterrätt.
Brorsan var förbi också, himla trevligt!

Jag har funderat länge på att flytta torkvindan, och idag blev det äntligen gjort.
Vilken skillnad det blev! Hela tomten känns annorlunda och gräsmattan känns enorm.
Nu måste vi köpa ett kubb-spel och lite badmintonprylar minsann!

Jag har bränt mig ordentligt idag!
Det syns inte så jättebra på bilden, men jag är helt jäkla röd.



Nu väntar Eurovision och lite godis... Det är ju lördag!
Och heja Sverige såklart, fastän jag inte är så förtjust i låten...

Kommentarer
Postat av: katja

Uj uj... Det är verkligen inte bra att bränna sig. Tänk på hudcancer.... Jag smörjer mig numera med barnlotion. Har nog läst för många bloggar med unga som dött i cancer, bla. hudcancer....

Härligt att det börjar bli sommar där oxå!

2009-05-17 @ 00:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback