Chokladsnittar med kanel

Jag blev hemma från skolan idag. Morgonen började riktigt kasst med hosta och hela köret.
Efter att Adrian blivit lämnad på dagis la jag mig i soffan för att vila och lyckades somna! Jag sov, med några pauser för att hosta, ända till 11:23! Gissar att det var välbehövligt med en vila.

På eftermiddagen blev hostan lite bättre och jag bestämde mig för att baka lite. Tänkte bjuda mamma och gänget, men de håller visst också på och är sjuka, så de kunde inte komma. Chokladsnittar med kanel blev det i alla fall.

Och gott blev det också! Smakar lite juligt sådär. De kanske får bli ett årligt inslag i julbakningen de med. Eftersom ni inte kan smaka får jag väl bjuda på receptet åtminstone. Baka och njut!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Mums! De är kanske något som man ska pröva, bakar inte driekt jätteofta men de här verkar enkelt=)

2009-11-12 @ 10:16:50
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: Thomas

Detta måste testas.

Kul med lite nya smakkombinationer.

Chokladsnitt var mina favoritkakor när jag var liten, kunde äta en hel gille-kartong med dem själv. ;o)

2009-11-18 @ 23:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback