Flashback

Pappa är inne i slutspurten på flytten, och vi får grejer till höger och vänster. Idag har vi fått lite blommor, och igår kom han med en stor trälåda fylld med grejer.

Den där lådan visade sig vara en liten skattkista. Jag hittade fotoalbum fyllda med gamla bilder! Det var väldigt roligt att kolla igenom. Jag minns ju inte så mycket från innan jag var 12-13 ungefär, så bilder är som guld.
Och kolla, jag tror jag ler på varenda bild! Jag var ju faktiskt söt när jag var liten. Vart, när och varför gick det fel??



Och så hittade jag ju en söt grabb där också. Min bror lyckades se ledsen (och knubbig) ut på nästan varenda bild. Men gudars vad söt han var (och är)!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej!

Hittade dig hos Pia, läser hennes blogg...

Tänkte jag skulle titta in hos dig när jag såg din kommentar hos henne.

Fin blogg du har!

Mvh Madeleine

2009-11-26 @ 22:29:43
URL: http://madeleinslife.blogg.se/
Postat av: Eva och Christer

Hej!

Visar pappsen din blogg. Jättesöta och fina kort.

Kramar från oss

2009-11-29 @ 12:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback