Högtflygande planer

På dagis dokumenterar de väldigt mycket om vad de pysslar med. De fotar och skriver och sätter in i en pärm i hallen så man ska kunna kika lite när man vill.

Igår hittade jag nya bilder från någon utflykt som de varit på i oktober. Adrian är med i ena hörnet, storgråtandes. Förlåt, men det såg lite roligt ut. Jag känner min grabb, och jag vet att det inte var något allvarligt. Han har ju mitt tålamod, och det märks.

Längst bak i pärmen fanns en liten lista. De hade frågat barnen om vad de vill bli när de blir stora.
Tjejerna ville bli veterinärer och prinsessor, och de flesta killarna ville jobba i gruvan eller bli rockstjärnor. Men inte min grabb inte, han har större planer. Han ska bli Stålmannen!

Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Bli? Han är väl så nära man kan komma redan?

2009-11-18 @ 13:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback