Middag hos JAS

Idag har vi blivit bjudna på middag hos Lotta, Jimmy och Samuel. Äntligen fick vi prova den omtalade tacogratängen! Och den var gooood, jag är fortfarande mätt.

Adrian och Samuel kom ganska bra överens. Samuel var ju lite vild, så Adrian höll sig oftast på säkert avstånd. Men det var inte alls som i somras, då han bara blev irriterad på Samuel och ville knuffa honom mest hela tiden.
När jag borstade tänderna på Adrian frågade jag om han hade haft roligt med Samuel.

- Njaaa, han slår mig bara.
När jag förklarade att Samuel är liten och inte riktigt vet hur man leker, så var det ju rätt okej ändå. Han gillar Samuel.

Här kommer suddiga bilder på barnet med världens sötaste flin!







Kommentarer
Postat av: Lotta

Stackars Adde när huligan Samuel är framme :D

2009-11-24 @ 22:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback