Tårta och hostmedicin

Idag har vi varit och firat mammas gubbe Anders, som fyllde 45 idag.
Det bjöds på tårta, men inte fick jag te ens! Däremot lite hostmedicin istället. Det kanske var lika bra i och för sig.

Jag vet inte riktigt vad man köper i present till gubbar, så han fick nöja sig med lite lotter. Dock ej trisslotter, men minns inte vad de hette. Vinner han något kräver jag del av vinstpengarna...

Hostmedicinen funkar inte än iaf, och jag hostar som en gnu. Hur nu de hostar.
Jag har fått ont i halsen igen, och tackar någon högre makt att jag redan har bunkrat upp med halstabletter.

Hoppas medicinen kickar i snart, annars vet jag inte om jag överlever natten. HOST.

Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Nästa gång kan du köpa stödstrumpor o hängslen till gubben

2009-11-06 @ 11:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback