Är det omvända världen?

Ska man dieta ska man väl göra det ordentligt.
Idag har jag ätit laxfiléer till middag (ja, jag har ätit FISK frivilligt!) och tackat nej till mammas äppelpaj.
Helt sjukt egentligen. Lite tvärtom sådär. Men det funkar ju.

På tal om middag så skulle vi ha ätit hos Lotta och Jimmy idag. Men eftersom både de och vi är lite krassliga så bestämde vi oss för att ta det någon annan helg istället. Trist, jag såg verkligen fram emot det...

Och på tal om the Lasus - årets första julklapp har blivit inhandlad! Till lilla, fast inte så lilla, Samael (eller var det Samuel??) förstås!

Nä, nu ska jag titta lite på DH från i tisdags, och så ska jag försöka friskna till lite. Är lagom less på att vara småsjuk hela tiden. Kan det inte ge upp eller bryta ut ordentligt så man slipper skiten?

Toodles!

Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Var försiktig med vad du önskar, här bröt det ut ordentligt o jag är död.

2009-10-25 @ 23:07:36
URL: http://demonajr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback