Den busiga lilla blöjpojken!

Det blev inte många knop gjorda idag, som vanligt. Suck. Jag är less på att alltid vara såhär trött och seg.
Jag har ingen ork eller motivation till nåt. Allt känns övermäktigt. Blä.

Nåt som däremot inte är jobbigt är att vara med grabben. Den senaste tiden har vi knappt bråkat alls, utan vi har bara busat och haft det så mysigt. Han är så härlig att vara med! Så lättsam och rolig, det är helt otroligt vilken humor han har.

Fast nu på kvällen har vi faktiskt bråkat lite. Han ville inte sova, och jag ville att han skulle göra det.
Han gjorde motstånd ett tag, men jag vann! Mwahaha!

Nu ligger han och sover sött, den busiga lilla blöjpojken.
(Kass bild. Jag vet.)

 




Kommentarer
Postat av: Fija

Söt bild! :D

2009-10-12 @ 06:55:42
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback