Försjuk!

Nu har jag tänkt flera gånger att jag ska blogga om helgen i Luleå, men det blir aldrig att fixa med bilderna... Men det kommer!

Idag är jag hemma med Adrian. Vi är båda förkylda och han har dessutom gnällt om att han har ont i öronen...
Han har hostat och snorat hela natten och sovit lite halvdåligt. Adrian säger att han är "försjuk".
Nu är han såklart lika pigg och glad som vanligt, men vi är hemma och kurerar och tar det lugnt ändå.
Öser på med nässpray, så han kanske slipper de där förbaskade öroninflammationerna. Mitt stackars lilla öronbarn.

Igår drack vi julmust! Lite tidigt kan tyckas, men det fanns på Coop och vi kunde inte motstå...
Adrian tyckte också om "tomteläsken".

Nä, nu ska jag busa vidare med Adrian. Han kör sin lilla lastbil här och säljer glass. Jag blir ju fattig snart, han säljer glassar för 102 kronor styck!


Kommentarer
Postat av: Sara

Kommer inte bilderna från luleå upp snart??? :)

2009-10-21 @ 22:47:10
URL: http://kexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback