Goomorron gomorron!

Jag har fått sova rätt bra inatt. Grabben vaknade vid 8.30 nångång och jag hann t.o.m vakna före honom. Sånt är alltid najs.

Han väckte mig med ett gallskrik vid fem-snåret. Han väckte tydligen Roger också, som tur var. Rogers väckarklocka hade inte ringt av någon anledning, så hade inte Adrian börjat vråla så hade Roger försovit sig.

Adrian fick komma och sova med mig. Han snyftade fram att "jag vill också ha mackan".
När jag frågade om han hade drömt om en macka lugnade han ner sig, svarade "ja" och somnade om. Håhåjaja.

Nu sitter vi och tittar på "Specialagent Oso" och samlar kraft för att göra frukost. Smoothie hade varit najs...
Vi brukar göra den på turkisk yoghurt, men igår tog vi faktiskt creme fraiche istället. Visst låter det helskumt? Men det var faktiskt gott!


Pervbook. Eller är det bara jag som tycker det låter som något snuskigt?


Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Skulle hon behöva!!

2009-10-31 @ 09:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback