Ingen skola idag

Vi hade trevligt igår, jag och Lotta. Skönt att kunna gå på stan själva, utan småglin (och storglin haha) som bara gnäller och vill göra andra saker.
Det blev lunch på Rost först och sen strosade vi omkring ett tag. Vi är ju båda lite skruttiga, så vi fick ont av att knalla omkring så mycket. Jag fick så ont i höften och knäna att det kändes som att vi plumsade omkring i djupsnö.
Så vi gick till Safari och drack te, så vi skulle få sitta ner en stund.

Idag blir det ingen skola. Jag vaknade med huvudvärk och höften gör ont. Även händerna, underarmarna och knäna gör lite ont, men inte farligt. Jag kan inte slappna av, alla muskler är spända och gör ont. Jag har tagit piller, men de vill inte riktigt funka och jag vill inte sitta i skolan och plågas.
Jag tänkte vila idag så kanske jag orkar imorgon istället.

Jag vill inte missa så mycket skola som jag gör, men vad ska man göra när man inte orkar? Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback