Mys med lilleman

Adrian hittade en film som jag hade glömt bort att vi hade. Superhjältarna.
Så nu sitter vi bänkade här i soffan istället för att städa och plocka. Great. Men det är ju som mysigt... Och jag måste passa på att gosa lite med lilleman, för han ska sova borta ikväll! Han ska få lördagsmysa hos mommo och Anders.

Fast jag orkar knappast kolla hela ändå... Jag måste hinna duscha och plocka lite innan mommo kommer och plockar upp oss vid tretiden. Vi ska på Coop, det är medlemsdag idag. Sen hinner jag nog uggla hos mommo en stund också.

Ikväll ska jag och Roger till kyrkogården och sätta några ljus på svärmors grav. Jag hade ju tänkt gå ut idag, men alla planer sprack. Jag och Roger kanske går ut och äter eller något istället.
Lite besviken är jag, jag såg fram emot att få gå ut. Nåja.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback